Aktualności
Ogłoszenia

Wyżyna Teatralna 2011

Dnia .

 

REGULAMIN

III OGÓLNOPOLSKIEGO FESTIWALU TEATRALNEGO 

„WYŻYNA TEATRALNA”

Rudka 2011

Festiwal jest objęty Honorowym Patronatem Marszałka Województwa Lubelskiego.

Rozdział I

Organizatorami III Ogólnopolskiego Festiwalu Teatralnego są: 

  • Stowarzyszenie Miłośników Gminy Ruda-Huta,
  • Gmina Ruda-Huta
  • Gminny Ośrodek Kultury w Rudzie-Hucie,
  • Teatr OKO działający przy GOK w Rudzie-Hucie,

Partnerzy:

  • Wojewódzki Ośrodek Kultury w Lublinie,
  • Fundacja Sztuki im. Brunona Schulza w Lublinie.

Koordynator Festiwalu:

Marcin Woszczewski,
tel. 790 797 161
tel/fax. 82 568 60 55
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
 
Wyżyna Teatralna jest imprezą o zasięgu ogólnopolskim,
Festiwal odbywa się w formie bezkonkursowej.
Celem festiwalu jest: 
  • prezentacja dorobku artystycznego teatrów profesjonalnych, nieprofesjonalnych, młodzieżowych i dziecięcych z całego kraju,
  • jest zwiększenie różnorodności oferty kulturalnej gminy, oraz zainicjowanie procesów rozwojowych społeczeństwa obywatelskiego,
  • zainteresowanie społeczności lokalnej różnorodnymi formami teatralnymi, tak by w przyszłości wpływać na kształtowanie oferty kulturalnej gminy. 
  • stworzenie przestrzeni swobodnego przepływu myśli, poglądów, technik ekspresji, których celem jest wzbogacenie intelektualne uczestników i odbiorców
  • inspirowanie poszukiwań nowych form pracy artystycznej,
  • możliwość wymiany doświadczeń,
  • integracja artystycznego środowiska,
  • rozwój kultury teatralnej naszego regionu,
  • promowanie niestandardowych przedsięwzięć teatralnych,
  • W festiwalu mogą wziąć udział przedstawienia o dowolnej tematyce, technice i wypowiedzi teatralnej (teatry tańca prosimy o wcześniejszy kontakt w sprawie przestrzeni),
  • Do udziału w festiwalu zapraszamy monodramistów, nieprofesjonalne i profesjonalne grupy teatralne oraz zespoły szkół aktorskich,
  • Wyżyna Teatralna odbędzie się w Rudce (Gmina Ruda-Huta) w dniach 04-07 sierpnia 2011 roku.

Rozdział II

Podstawą zgłoszenia się na Wyżynę Teatralną jest:

  • nadesłanie karty zgłoszenia do dnia 30 czerwca 2011 roku (liczy się data wpływu),
  • nadesłanie zarejestrowanego spektaklu (preferowany format zapisu to DVD)
  • nadesłanie materiałów informacyjno-reklamowych (w tym zdjęć w formie elektronicznej).
  • UWAGA – Nadesłane materiały nie podlegają zwrotowi
W karcie zgłoszenia należy zamieścić następujące informacje:
  • nazwę teatru, adres korespondencyjny, numer telefonu i adres mailowy,
  • osobę pełniącą funkcje kierownika artystycznego,
  • informacje o zespole (historia, osiągnięcia itp.),
  • tytuł spektaklu prezentowanego na Festiwalu (nazwisko reżysera, data premiery, czas trwania),
  • potrzeby techniczne, czas montażu i przygotowania do występu (prosimy o podanie minimalnego czasu),
  • czas demontażu scenografii,
  • liczbę osób przyjeżdżających do Rudki.
  • Każdy teatr (po wcześniejszym uzgodnieniu) może zaprezentować więcej niż jeden spektakl, którego maksymalny czas nie przekroczy 60 minut (wymagana dodatkowa Karta Zgłoszenia).
  • Liczba osób zgłoszonych przez teatr nie może przekraczać 12 osób.

Zgłoszenia należy przesyłać na adres:

Gminny Ośrodek Kultury w Rudzie-Hucie
22-110 Ruda-Huta
Ruda-Kolonia 28a
z dopiskiem "Wyżyna Teatralna 2011"

Powołana przez Koordynatora festiwalu Komisja Artystyczna zakwalifikuje zespoły do festiwalu. O decyzji Komisji Artystycznej organizatorzy powiadomią do dnia 4 lipca 2011 roku poprzez umieszczenie listy zakwalifikowanych teatrów na stronach organizatorów:

Rozdział III

  • Spektakle prezentowane będą w kolejności ustalonej przez organizatorów,
  • Każda grupa uczestniczy w całym festiwalu,
  • Każda grupa deleguje swoich członków do udziału w warsztatach (tematyka warsztatów w osobnym dokumencie),
  • Każda grupa przygotowuje teatralną niespodziankę!!! (liczymy na wasze pomysły i dobrą zabawę),

Rozdział IV

  • Organizatorzy zapewniają warunki sceniczne i obsługę spektakli (m.in. oświetlenie i nagłośnienie).
  • Informacje o indywidualnych potrzebach należy zamieścić w karcie zgłoszenia (nie zapewniamy rekwizytów, kostiumów itp.).
  • Spektakle mogą być prezentowane na scenie lub w innej przestrzeni (w tym plener).
  • Uczestnicy festiwalu udzielają nieodpłatnie praw do rejestracji występów w formie audio, wideo i zdjęciowej, ich przechowywania i wykorzystania m. in. w celach promocyjnych.

Rozdział V

  • Uczestnicy Festiwalu pokrywają koszty dojazdu i powrotu.
  • Organizatorzy zapewniają grupom maksymalnie trzy noclegi (w dniach 4,5,6 sierpnia)
  • Warunki noclegowe, biwakowe; dostęp do pryszniców; (prosimy o zabranie karimat i śpiworów)
  • Organizatorzy zapewniają wyżywienie; dwa posiłki dziennie – (dostęp do kuchni)
  • Rezygnacja z udziału w festiwalu powinna zostać zgłoszona do 22 lipca 2011 roku (wówczas zaprosimy grupę z listy rezerwowej).
  • Rezygnacja po tym terminie wiąże się z obciążeniem kosztami pobytu grupy.
  • Przesłanie zgłoszeń do udziału w konkursie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
  • O wszelkich kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie decydują organizatorzy.
 
Wszelkie pytania i informacje: tel. 790 797 161 lub: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
 
 
 A tak było w ubiegłym roku...
 
 
 

Odwiedza nas 8 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin: dzisiaj: 80 → wczoraj: 167 → a dotychczas: 143221

PLG_GSPEECH_SPEECH_BLOCK_TITLE PLG_GSPEECH_SPEECH_POWERED_BY GSpeech